Čtvrteční sloupek: Vy jste ten, co tam stojí jako vidle v hnoji?

1. 05. 2014 8:45:00
Měl jsem minulý týden štěstí na lidi od rány. A to i na místech, kde bych to úplně nečekal. Naštěstí jsem to ne vždy odnesl sám.

1. Byl jsem o víkendu na kurzu sushi. Když se jedna jeho účastnice zeptala, jestli rolky s tuňákem vydrží v lednici a může je jíst i druhý den, instruktor, asi tak ve věku jejího syna, jí odpověděl: "No tak jestli se chcete posrat..." Mnoho dalších otázek od té doby nepadlo.

2. Byl jsem s autem na STK. A byl jsem tam úplně poprvé. Přijedu, vypnu motor, jdu se zeptat pána, který vypadá, že tam tomu velí. "Dobrý den, přijel jsem na STK." On ukáže na mé auto a povídá: "Hmm, vy jste ten, co támhle stojí jako vidle v hnoji?"

"Hezké přivítání," odpovím. On na to: "Buďte rád. Nedávno jsem tu jednoho držel pod krkem."

Asi mylně jsem se domníval, že STK je celkem bezkonfliktní věc. Navíc když tam jako zákazník vezete peníze. Ale nechal jsem si tu historku odvyprávět. "Přijel sem frajer s vypadnutým předním světlometem. Říkám mu, jestli to jako myslí vážně, že s tímhle jede na STK, a on mi odpověděl, že jsem zmrd. Tak jsem mu jednu vrazil."

Od té doby tam radši stojím, jsem zticha, odevzdám devět stovek a poslušně čekám na razítko.

3. Byl jsem i v hospodě. Pozdravím servírku, objednám si, načež ona zamíří k vedlejšímu stolu, kde ji štamgast taky pozdraví: "To ti to trvalo, kurvičko." Budu doufat, že se znají od školky a je to nějaká jejich hra.

4. Byl jsem se taky podívat, jak synovec hraje fotbal. A snad ještě radši než ten fotbal tam pokaždé pozoruju rodiče těch budoucích hvězd. Rozhodčí pískne, zápas začne a oni se dostanou do tranzu. Ne všichni, samozřejmě. Ale někteří dost výrazně - asi ukřivděni tím, že to sami nikdy nedotáhli do Bayernu Mnichov, nebo možná kvůli tomu kelímku piva, co ho drží v ruce a při každém emotivním gestu trochu vylijí. A to i mámy. Takže tam stojím a zaujatě poslouchám, jak tátové fandí svým synům: "Ty vole, ty neumíš vystřelit levou?" Následuje otočení na muže stojícího vedle, asi jiného otce, a poznámka: "To je fakt vůl."

K zážitkům minulého týdne už snad jen dodám, že jsem si chvíli připadal jako jediný na světě, kdo se nijak (třeba na Facebooku) nevyjádřil ke smrti Ivety Bartošové. Tak to zůstane. Vím o tom totiž houby.

Autor: Martin Moravec | čtvrtek 1.5.2014 8:45 | karma článku: 35.45 | přečteno: 2850x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.01 | Přečteno: 182 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 318 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 556 | Diskuse
Počet článků 32 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 8870
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...