Průměrný sex 14 minut a počet partnerek 9. Aneb Kouzlo průzkumů

24. 04. 2014 8:45:00
Mám rád průzkumy o sexu. Člověk se z nich dost dozví a zamyslí se, jak by odpovídal sám. Tento týden byl zveřejněn nový - se spoustou čísel a třeba s tím, že průměrný věk prvního sexu u Čechů poprvé klesl pod 18 let. V takových průzkumech lidi rozhodně říkají pravdu.

Nejradši mívám údaje o průměrné délce styku. V Česku to prý podle jednoho měření děláme 14 minut plus 14 minut předehra. Obdivuju lidi, kteří mají při té dřině ještě čas myslet na čas. Já bych to takhle přesně uměl říct jen jednou - protože vím, že na začátku tehdy zrovna začínal jeden televizní pořad a na konci běžely titulky. Nebudu říkat jaký. Ale nebylo to ani Pět minut z regionu ani přenos z cyklistické Tour de France.

Z čísel jsou vždy pozoruhodné i další délky. Tam jsem se kdysi spokojil s tvrzením, že nejlíp jsou na tom v Kongu, nejhůř v Jižní Koreji a Češi patří ke špici Evropy. Byť i tady jsem chvíli přemýšlel nad metodikou výzkumu.

Velmi zajímavé mi přijdou i údaje o počtu partnerů a partnerek za život. Muži u nás mají v průměru devět žen, zatímco ženy pět mužů. Na tom něco nehraje. Asi to, že MY řekneme devět, i kdyby to byla upachtěná jedna, a ONY řeknou pět, i kdyby jich bylo padesát pět. U čehož mě vždy napadne otázka: Co vlastně už je a co ještě není sex. Mimochodem zajímavé téma do hospody. (Skoro tak zajímavé, jako proč české krávy dělají buuu a zahraniční muuu, o čemž jsem tu psal minule.)

Nejčastějším zdrojem informací, jak na TO správně, jsou podle průzkumů kamarádi. Sexuologové varují, že jde o zdroj nejméně spolehlivý, k čemuž já dodávám, že pro mě byl tedy spolehlivý dost. Třeba až kamarád Robin mi vysvětlil, že kreslený obrázek s obroučkou dole a čepičkou nahoře je kondom a ne reklama na film Krotitelé duchů, jak jsem si do té doby myslel.

Taky mě vždycky zaujme počet mužů předstírajících orgasmus. Než se v duchu zeptám, jak se to dělá, odborníci mi to vysvětlí: "Muž zavzdychá, jako to dělají ženy, a když se to partnerce zdá podezřelé, řekne, že ejakulace byla malá."

Zlomová informace z nového průzkumu je však jiná: u Čechů poprvé klesl průměrný věk prvního styku pod 18 let. Nevím proč, ale u toho si vždy vybavím: "Milé Bravo, bylo to krásné, zapadalo Slunce, byl něžný, ale druhý den už mi nezavolal. Nechápu to. Proč? Eva (16)."

Protože jinak by se nedostal na těch devět partnerek za život, Evo!

Autor: Martin Moravec | čtvrtek 24.4.2014 8:45 | karma článku: 40.57 | přečteno: 8310x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Helena Vlachová

Můj syn

Vždy jsem si přála mít tři syny. Jenže člověk míní a Osud mění. Nakonec zůstalo jen při jednom synovi.

19.3.2024 v 6:37 | Karma článku: 9.74 | Přečteno: 272 | Diskuse

Olga Medová

Útřivé

Nevstoupíš dvakrát do stejné... lavice. Lavice Dejvice, rýmovačka...Budova Fakulty architektury od Aleny Šrámkové. Plně obsazené řady. Přednášející za katedrou. Prezentace s fotografiemi.

18.3.2024 v 23:55 | Karma článku: 9.12 | Přečteno: 116 | Diskuse

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 11.50 | Přečteno: 424 | Diskuse

Ján Chomík

U kaderníka

Márne sa snažím spomenúť si, kedy som bol prvýkrát u kaderníka. Je to však pravdepodobne jedna z tých spomienok, ktorú moja pamäť už definitívne pochovala.

18.3.2024 v 18:37 | Karma článku: 7.43 | Přečteno: 111 | Diskuse

Josef Ulman

Ja ně prarassijskij...!

Včera jsem na jednom fóru dostal tip na video nechvalně proslulého Petra Hájka, ve kterém dělá rozhovor s Jindřichem Rajchlem.

18.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 21.99 | Přečteno: 589 | Diskuse
Počet článků 32 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 8869
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...