Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slušnost, je známka slabosti....dneska jsem to někde četla ..zatím to tak vypadá a navíc zjištuji že lidé žijí a chovající se tak jako Ti z historek, mají lehčí život

0 0
možnosti
Foto

V obchodech i v jednání se řemeslníky mám také často obavu o své zdraví. Ale nedávno se mi něco povedlo. Kupovala jsem narychlo lux a neochotná prodavačka mi ho naštvaně (jak to sdělovala své kolegyni) musela několikrát rozbalit a zase zandat do krabice, protože si neprostudovala návod a já si dovolila se jí zeptat na určité funkce. Při odchodu jsem cítila její nohu na mém pozadí. Později jsem zjistila, že mi odečetla menší částku z karty, než byla cena. Nevím jak se to stalo, ale účtenka byla správná. Když jsem odcházela po oznámení tohoto překlepu z obchodu, prodavačka mi s několikerými díky div nezametala cestičku přede dveřmi.

0 0
možnosti

Jedu na podobné vlně celý duben. Vyvrcholením bylo, nespravedlivě odtažené auto, třídní schůzka a RWE. Proto, chápu ;-D

0 0
možnosti

...já byla v kině. Mladý pár se svíjel v záchvatech smíchu při scénách domácího násilí, při záběrech na lidi na invalid. vozíku či s berlemi padali ti dva ze sedaček. Po napomenutí, ať aspoň nevyrušují, se ohradili, že "je to komedie, co chceš".....

...pak jsem byla zase v kině a dva vedle se nahlas bavili a hráli si s telefony. Ti alespoň po tom, co kdosi sykl "psst", ztichli....

...potřetí tento týden do kina nejdu, nejen proto, že není na co...

0 0
možnosti

Dá se říct: takový veselý týden!;-DR^!

1 0
možnosti
Foto

R^ STK, to mi fakt dostalo. A to ze stran obou účastníků historky.... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik