Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

krásné ,skoro Vaší mamince závidím

0 0
možnosti
Foto

R^  A teď si představte, jak to bude za deset, možná dvacet let...

0 0
možnosti
LZ

L57u95d96ě13k 50Z37i56m84a

8. 5. 2014 23:23

Opět s vámi Martine musím souhlasit:-):-)

0 0
možnosti
PR

U nás je to stejné;-D. Karma letíR^.  Když mámu takto starostlivě vypravuji na cestu, tak dokonce odmlouvá a tváří se otráveně, stejně jako jsem dělal já, když mi bylo dvanáct;-D.

2 0
možnosti
Foto

Já teda nevím, Martine. Zpohledu

0 0
možnosti
Foto

Pardon, já a můj telefon... chtěla jsem říct, že z pohledu případné partnerky je Váš vztah s maminkou až děsivý. Už ji nechte, vždyť je velká, má už velké děti ;)

1 5
možnosti
Foto

Hezké, já říkám člověčí.S těmi komínky složenými týden dopředu před cestou se vidím.

5 0
možnosti

To jste popsal jak to chodi tam, kde se mají lidi opravdu rádi, a záleží jim na nich (vzájemně). Moc hezké a lidské. Karma.

12 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik