Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Hezké , něco jako obklad na ty politické půtky. Tenis jsem za mlada hrál a vím, že často je výsledek při cca stejné výkonosti o psychice, takže si myslím, že Vaše licitace o ženském deblu má více otazníků. Průměrnému fandovi je však samozřejmě líto, že často vítězící pár H + H končí.

0 0
možnosti
VM

Víc než dobré téma, aktuální :) R^ 

Oblečení už podle mého neplní jen základní funkci, ale hráči se snaží zaujmout, když ne hrou, tak něčím jiným. Sestry W.umí zaujmout, zvláště Venus.,i když jejich hra mluví sama za sebe, nebo Bethanie M. Caro jsem letos neviděla, vypadla tak rychle, že jsem to nestihla, ale ona má svoji dvorní návrhářku, Stellu. Hra je u ní nahoru dolů, totéž oblečení... Nejvíc se mi líbila v tom černém :) 

Tomáš šokuje, ale příjemně. Protože by to do něj spousta lidí neřekla, a on klidně udělá něco proti proudu, je mi to sympatický. U holek se to spíš očekává. Djokovič co přešel k Uniqlo, tak nuda.

K páru H. je mi to líto,..že chce hrát Andrea se svojí kámoškou právě není dobrý důvod, vítězný tým se nemění..souhlas, že je to práce a holky by se měly nad vše povznést a zvedat ty poháry a kašlat na rozbroje, jenže to právě u holek tak lehce nejde. Chlapi to vyřeší spíš, ale holky ne.. Šafářová je hlavně singlistka a daří se jí, postupuje obvykle do dalších kol i na gs, tak moc nechápu, jak může skloubit debl. Na těch větších turnajích je debl i víc prestižní, víc ohodnocený, ale pořád je to nesrovnatelné se singlem. Lucka Š. by se mohla spíš soustředit na singl, Hráčky jako Sara s Roberou, které jsou úspěšné jak v singlu, tak deblu a ještě jsou kamarádky, jsou v současný době asi výjímka. Souhlas taky s tím, že dva kvalitní singlisté nemusí vytvořit dobrý pár. Oni taky ti nejlepší ani debl nehrají a když už ano, tak na rozehrání. DÍKY ZA BLOG K TENISU R^

0 0
možnosti

Udělal jste mi radost. Jednak mám tenis moc ráda, bohužel již jen na koukání, a pak se s Vámi shoduji ve všem, co jste napsal. Mám hodně ráda R.Štěpánka. Hraje nejchytřejší tenis na okruhu. Když včera nastoupil k zápasu s Južným v bílém, moc se mi to líbilo. Ale stejně tak se mi líbí "květinový" Berdych. Sluší mu to. Jen, aby honba za módou, nepředčila výkony!:-). Doufám, že na Wimbledonu to zůstane u klasiky. Co se týká páru Hradecká-Hlaváčková, tomu nerozumím. Ale pamatuji si, jak A.Hlaváčková v rozhovoru pro Magazín MfDnes před olympiádou v Londýně, že to není nic moc, protože tam nejde ani o peníze, ani o body. No comment.

0 0
možnosti

...v Londýně řekla, ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik