Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A zase mi mluvíte z duše. Ad 2. pod to bych se podepsala - bez opravy. A ten konec je nejlepší - zase bude důvod pustit bednu:-). Moc se těším. Ad 3.tak letiště, to je kapitola sama pro sebe - tedy co se týče cen občerstvení. Že se nestydí! Můj muž se divil té ceně coly a kávy segafredo (takže žádná sláva) - je stejná. To se dočetl v tisku. Až mu ukážu ten "Váš" výčet, tak to s ním sekne :-). Buď je to drahé, nebo máme malý příjem!:-)

0 0
možnosti

To jsem si dal jednou v Londyne na letisti snidani z nabidky a nestala ani tisicovku. Jednou jsem si to zkusil a stacilo. Kdyz vam to tak vadi, tak to nekupujte. K piti tam maji vodu zadarmo a bez jidla se da par dni vydrzet. Nebo se daji vybalit rohliky z Tesca nebo rizky z domova.

0 0
možnosti

Mě to vadí z principu. Je to špatná vizitka. Jinak se mě to netýká. Ty co jezdí ven a na patníku jedí řízky, aby ušetřili, přímo zbožňuju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik