Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HD

Moc hezká vzpomínka na babičky (a co dědečkové?). Já jsem to štěstí neměla, oba rodiče byli sirotci. Všem kamarádům jsem tiše záviděla, když mluvili o svých zážitcích s prarodiči.  Rodiče se nám to snažili všemožně vynahradit a můj táta byl opravdu dokonalý vypravěč pohádek. Uměl jich spoustu, ale my s bráchou jsme stejně nejraději poslouchali vyprávění z jeho dětství, které prožil v Šumavské vesničce. Docela bych si dala repete, jen kdyby to šlo...Díky za Vaše vzpomínání !V

2 0
možnosti
PR

Diky, pane Moravce, ze jste do temat pridal i babickyR^:-)! Karma leti!

2 0
možnosti
Foto

Na babičky je pěkné vzpomínat. R^

2 0
možnosti
MM

Krásný... já už ve středu odpoledne nakukuju, jestli jste vše nesepsal a nevyvěsil svůj příspěvek dříve :-)!

2 0
možnosti
PS

Nějaký dámský klub ?:-)No závidím,sympaťáku

2 0
možnosti
PK

A pak takové babičky dejte do domova důchodců.....to nelze.

1 0
možnosti
DM

R^ Také jsem měla tu nejzlatější babičku.... :-)

1 0
možnosti
PU

V také srdeční záležitost.

I babičky jsou prostě babičky.Škoda,že můžeme už jen vzpomínat

3 0
možnosti

Martine, vždy ve čtvrtek se těším na ty Vaše člověčinou protkané blogy. Moc pěkné. A ať se daří. Dík.

9 0
možnosti
PU

R^  "člověčinou protkané blogy"  líp to snad ani napsat nejde  ;-) :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik