Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby nebylo občas dobrých námětů na cesty po Česku, přestala bych tenhle plátek kupovat.Chybí mi sloupky pana redaktora Chuchmy, jeho inteligentní články o kultuře, humor pana redaktora Moravce a další - a vůbec, jde to nějak do kopru.

1 0
možnosti
HD

Ještě jednu poznámku si neodpustím. Neumím si představit, že byste tuhle perlu uveřejnil v Magazínu, ať už by mu šéfoval kdokoliv, včetně Vás.

1 1
možnosti
VS

Pokud měl "vybraný slovník" nahodit nedostatek obsahu, pak se to povedlo! Hodně slaboučké a slaboduché.

2 1
možnosti
HD

Reportáže a články Tomáše Poláčka jsem si vždycky se zájmem přečetla. Obsah tohoto rozhovoru jsem si měla raději odpustit. Je hodně otevřený, na můj vkus až moc. Člověk přeci nemusí vědět všechno..!!

4 2
možnosti
MT

Poláčkovy články jsem vždycky ráda četla. Jestli mu ovšem připadá Roko Paroubek jako príma chlapík, kterýmu všichni křivdí, tak potěš koště...:-/

2 0
možnosti

Zdravím, Tomáši -

a gratuluji ke skvělému rozhodnutí; Magazín MFDnes jsem přestala kupovat a číst (vlastně ze solidarity) po odchodu Martina Moravce;  Vaše rozhovory byly to jediné, co mi ve čtvrtek chybělo.

Tak hodně štěstí v novém Reportérovi! Zkusmo koupím a přečtu, uvidíme ... Přeju vám, abyste se jednou opravdu sešli - i když bez Denise to už NIKDY nebude úplně ono, ani nemůže. Ale hodně dobré by to být mohlo. Těším :-)

HB

1 0
možnosti

..a mně se ten rozhovor líbí, chlapi ;-)R^

0 0
možnosti
MH

M69a79r18e40k 95H90r26u17b63y

17. 7. 2014 10:50

Ano, pokud by to byl rozhovor s hokejkou ci kopackou, nelze mit namitek ;-)

3 0
možnosti
DM

Bohužel myslím, že celý deník MFD jde nějak do...kopru. Už dávám jen Víkend k rannímu kafi, vyluštím křížovku a posouvám na zátop. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, dvoustránku komentářů jsem četla ráda, teď se to tam hodně změnilo,pana Rychlíka nemohu číst vůbec, karikaturistu též nemusím, ani teď moment. nevím, jak se jmenuje. Přítel mi stále radí, ať MFD odhlásím, zatím ale nechci. Ale zase pozitivně hodnotím spoustu krátkých článečků.

Dlouho jsem nečetla p.Steigerwalda, ani nevím, jestli také už s MFD nespolupracuje. Někdy byl pro mě hodně pravicový, ale vtipný.

0 0
možnosti
JL

jojo, novináři, znám...moře splašků, velká ega, zoufalci, ztroskotanci, opilci, snaživci...Ale budiž, odráží to postmoderní svět docela dobře.

5 2
možnosti
MH

No, drive byvali novinari vzdelani, s rozhledem, na urovni - pak to zacalo klesat pres Kojzary az k Polackum. A to se porad jeste nebavime o bulvaru, ale o deniku, ktery sam sebe profiluje jako "seriozni"... :-/Rv

8 2
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik