Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nefotím, nefotím, nefotím:-)! Už před lety jsem toho nechal, když jsem dospěl k závěru, že s ohledem na můj neumětelismus je pro mě lepší si koupit pohlednici města, pamětihodnosti, pláže, hotelu. Profesionální fotograf si vybere, přímo vyčíhá, správné světlo, úhel, denní dobu a podobně. A já na těch fotkách být nemusím;-D. Nemám nic proti tomu, když někdo jiný fotí, protože ho to baví. Rád i pomůžu, když mě někdo - nedbaje mých varování  - požádá, abych jej vyfotil:-)

Martine, ať se Vám fotky podaří:-)R^!

0 0
možnosti

Moc dobře to máte vymyšlené, tak doufám, že se o svá dílka podělíte 8-o! Ještě bych doporučila zapadající slunce v otevřených ústech, možná chvilku před spolknutím. Ale to už by nebyl originál, to jsem fakt viděla na vlastní oči.. To je dobře, že Vás Vaše nová "rachota" úplně nepřipravila o humor :-). Tak ať se Vám daří, fšechno na co sáhnete !!

1 0
možnosti
Foto

Tak pozor, ještě jste zapomněl selfíčko svých nohou na lehátku s mořem či bazénem na obzoru!

2 0
možnosti

Juj, přeji Vám, abyste udělal všechny fotky, o kterých píšete. Ale co třeba i západ slunce nad jihočeským rybníkem, nemusíte tam mít (být) v pozici. A co: Já a Micu Pichcu (zase jsem to napsala blbě). Máte  pravdu, ony ty fotky super ze světa, jsou fajn, ale taky, v naší zemi je pokladnice .Viděla jsem výstavy fotografek- amatérek, když vyfotíte tibetské mnichy, už jste za umělce.

Já teď dělám časosběrný dokument - sérii fotek výhradně z kuchyňského okna. Východ slunce kdykoliv, mraky, soumrak. Bude to trvat dlouhou dobu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik