Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

...a kde je pointa? nebo tam nemela byt uz od zacatku?

mel jsem za to, ze fejetony tady dostanou stavu, zatím se nestalo

ale pockam, třeba se to zlepsi a zacnu taky spokojene mlaskat, jako mlaskaji ti, kvůli nimz jsem si vas blog vyhledal

drzim palce

2 0
možnosti
MM

Dík! A já zkusím, abyste byl příště taky spokojen. Aspoň trošku! M.

0 0
možnosti
MP

není problém býr bez práce problém je být bez peněz .o)))

18 0
možnosti
JL

Jak říká jeden můj kamarád, hledám práci, ale nemusí to být hned práce, stačej prachy. ;-D

2 0
možnosti
PH

nekecej a běž si koupit banány, pravicový pisálku.

9 5
možnosti
KT

taky vám přijde, že u ostatních profesí to lidi neberou tolik jako nedostatek kvalit bezpracujícícho?

1 0
možnosti
PN

Tak nevím, na tenhle článek jsem asi málo sjetá.

28 1
možnosti
JD

Já asi taky, možná jsem už úplně mimo... Trochu jsem čekal nějakou pointu (u článku s top karmou), ale mě neberte moc vážně. :-/

7 0
možnosti
OU
PK

Nejste bez práce, ale bez zaměstnání..a to je rozdíl;-) Přeji Vám, ať ten mezičas využijete k načerpání inspirace a možná také dojdete do bodu, kdy Vám stres a rutina nebude vůbec chybět. Máte nyní ideální příležitost načerpat svěží vzduch a i když to dnes málokdo ví, být bez zaměstnání je opravdový luxus, protože.. kdo jiný je pánem svého času? Tip na závěr: aby Vám ta vejce v hrnci nepopraskala, nechte je před vařením ohřát na pokojovou teplotu, do hrnce je pak dejte do studené vody a pro jistotu můžete přidat i trochu octa;-) Hodně štěstí a rostoucí karmu!

10 0
možnosti
MM

Děkuju vám! Že bych někdy napsal blog jen o vejcích? :-)

1 1
možnosti
DK

Jestli vás to potěší: píšete velmi dobře! R^

5 3
možnosti
MM

Jistěže potěší, děkuju vám! M.

1 1
možnosti
AN

Celkem dobrý, karma. Ale. Cca posledních 5 let MFD nestojí za nic. "Zbulvarizovala" natolik,  že se podobá Blesku. Já vím, bulvár táhne a nic jiného se masově neprodává, přesto, Lidovky si třeba drží dále svůj "ksicht." Výroba kauz, styl psaní pro jednodušší čtenáře, povrchnost, možná na chvíli zvedne náklad, ale co zbývá nám, 40 let závislým na MF ? HN, Lidovky, Právo ? Generace čtenářů, kteří si neodpustí ten obřad s ranní kávou a papírovými deníkem pomalu vymírá. Mlaďoši si elektronickou variantu v iPadu nepředplatí, je skoro stejně drahá jako ta papírová a je stejně spíše zajímá pelmel, který najdou   v iDnes, pokud ji objeví. Možná za Vás osud rozhodl ve Váš prospěch. Na potápějící se lodi to není nic moc. Přeji v dalším působení hodně štěstí.

4 2
možnosti
Foto

;-D Rituál na eskalátoru pobavil :)

6 0
možnosti
MM

To jsem rád, zkuste ho! :-) M.

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik