Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠD

Zažívám podobné stresy na eskalátorech v metru :D a nejenom na andělu

4 0
možnosti
MM

A kde je to nejlepší? :-) M.

0 0
možnosti
PJ

Djáďa babiš začal čistit? 8-o

2 0
možnosti
JM

J30i95ř42í 47M50a77c89e31k

31. 1. 2014 10:59

Potěšilo mě, že si někdo vymyslel stejný rituál na schodech metra jako já.

4 0
možnosti
AR

A40d52a32m 64R73y95c88h67l32ý

31. 1. 2014 11:24

chápu to dobře, že kouká po ženách???

0 0
možnosti
RE

.....lidi ať si myslej, co chtěj. Hlavně, že jsem to pořád JÁ!:-)

Karma!

1 1
možnosti
MM

Děkuju! :-) Zkusím to zase za týden... M.

0 0
možnosti
MH

Tak nevím, minule se mi ten sloupek líbil, dneska mi to přijde takový "o ničem". Každopádně přeji hodně úspěchů a ať se daří... R^

3 0
možnosti
MM

Děkuji! A zkusím se ve vašich očích příští týden polepšit! M.

0 0
možnosti
MT

M42a15r25e50k 17T28ů82m45a

30. 1. 2014 23:55

Děkuji moc za Váš blog. Karma.:-)R^ Jinak Vám přeji hodně štěstí při hledání nové práce.:-)

2 0
možnosti
JK

J46a28n 78K48ř37í47ž

31. 1. 2014 7:27

Já bych spíš autorovi článku doporučil navštívit psychologa,nebo rovnou psychiatra.

4 6
možnosti
PJ

P50e94t55r 61J85a64n35s89a

30. 1. 2014 20:41

Ufffff...takovejma blbostma zamořovat kyberprostor....no jo...novinář....co takhle dělat něco pořádnýho?

3 14
možnosti
Foto

Vždyť dělá - blog. Akorát se mu zde platí karmou, nikoli korunami. No, možná vydělá i nějaká ta íčka a získá za ně klíčenku s logem IDnes...

9 0
možnosti
JP

Ahojda bratránku :-),

minulý týden ve čtvrtek se mě Iva zeptala, jestli vím, že Martin v MF skončil a jestli jsem si všiml Tvého blogu.  Moje reakce byla: "to je nějaká blblost, to by mi určitě taťka řekl". Teprve po přečtení blogu jsem uvěřil.

Pravda je, že když mluvím s taťkou, tak se ho ptám, jestli neví, jak se daří Martinovi.

Několikrát mi už říkal, že přemýšlíš, že v MF skončíš. O to větší překvapení bylo, že jsem se to, žes v MF skončil nedozvěděl od něho, ale od Ivy:-)

Ale na druhou stranu, když jsem si přečetl, že jsi v MF strávil čtrnáct let (pořádný kus života), tak rozumím a chápu to, že u Tebe asi delší dobu uzrávalo rozhodnutí na změnu. O tom, že to zrovna pro Tebe jednoduché rozhodování nebylo, něco vím a o tom si někdy vyměníme své postřehy:-)

Sloh mi ve škole zrovna dvakrát nešel. Častokrát v nadázce od ženy slýchávám, že píšu souvětí jako A. Jirásek, takže se již blížím k závěru. V něm Ti chci, Martine, vyseknout obrovskou poklonu za obrovský kus cesty, který jsi sám ušel a který Ti nikdo dopředu nevydláždil. Za práci, která je za Tebou vidět, se opravdu stydět nemusíš, naopak. Teď je čas opravdu si užít volna (nemyslím si, že by ses nudil), odpočinout si, vyčistit si hlavu a je mi jasné, že nějaká opravdu dobrá nabídka na sebe nenechá dlouho čekat. Vlastnit firmu, ve které bych potřeboval Tvoji profesi, tak bych byl určitě jeden z prvních, ne-li úplně první, který by o Tvou práci stál. Držíme Ti všichni palce a zase někdy. Honza, Iva a naše dcerka Nelinka :-)

5 0
možnosti
MM

Ty bláho, svět je malej!

Děkuju!!!

No já si to říkal mockrát, jako si to říká asi každej, kdo někde dlouho pracuje. Ale jednak jsem to měl rád a jednak jsem horzná konzerva, takže sám od sebe bych asi nezměnil nikdy nic :-) Jinými slovy - ten konec ve finále nebyl dobrovolný... Ale co.

Děkuju ti ještě jednou a pozdravuj holky!

M.

0 0
možnosti
Foto

Já nevím. Neměl by ten nadpis spíš být - Ty jsi bez práce? Šťastlivče.

Lidi se honěj za prací, která je mnohdy otravuje, aby si mohli na čtyři tejdny v roce dovolit nedělat nic. Není to lepší otočit? ;-)

10 0
možnosti
MM

Tenhle názor byste měl šířit :-)

2 0
možnosti
VM

Ahoj Martine,

ptáš se na názor, tak tady ho máš..

 no skvělý, tolik sžíravé ironie a vtipu je na jeden sloupek tak akorát, abych se dokázala zasmát a přitom si i říkám : "tohle dobře znám ". Dobře napsáno! :-)

..i když ..tedy vajíčka uvařit umím, na eskalátorech se po chlapech nedívám, ani bych s nikým nikam nešla..:-))) taky občas trpím podezřívavostí,  -- " co když je to psychopat, který třeba právě přišel o práci?"  To není žádná narážka na tebe, nebuď paranoidní ;-) Toto je ale hodně tkz ze života " Ať jde k čertu,  kráva"...jj, taky si říkám, stejně to byl vůl..takový kyselý hrozny...protože ON je třeba úžasný, jen já jsem jeho dokonalost nepochopila. :-(

Jestli budeš dál pokračovat ve stejném duchu, jako tomu bylo v MFD, a jak se ukazuje, tak i tady...určitě nezůstaneš dlouho jen u psaní blogu..ale zas tady máš okamžitou zpětnou vazbu, kdo z NICH to má?:-) a jak čtu, veskrze pozitivní :-)

ps nooo, s tebou bych možná i šla..na tenis :-)

3 0
možnosti
MM

Děkuju!! Jak dobře hraješ? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik