Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

R^ Něco na tom bude: změna je život a naopak.... ;-)

2 0
možnosti
MM

Uvidíme, budu vás informovat :-) M.

0 0
možnosti
Foto

Asi mi na to nikdo neodpoví, ale mě by zajímalo, kde na tu Slonkovou vlastně přišli? Kdo si na ni jako vzpomněl? Kromě aféry s chabým pokusem ji údajně zabít o ní nebylo slyšet. Na Aktuálně nebo kde psala jen občasný věci a to ještě ani ne moc zajímavý, naposledy si pamatuju na její "ultrainvestigativní" reportáž o tom, jak se snažila něco pronést přes ostrahu letištního odbavení. Je to jakási mrtvá duše novin a zatím to ve mě vyvolává pocit, že místo dostala ze známosti a s úkolem sešněrovat Mafru, aby ji dostala do plusovejch čísel sloučením funkcí a propouštění novinářů, ačkoliv si přivedla kamarády ze svého bývalého zákopu. Nebo se pletu? Vyvede mě někdo z omylu?

4 1
možnosti
VM

Co si pamatuji, Sabina Slonková byla šéfkou? MFD před Robertem Čásenským. Nejsem si tím jista, ale každopádně v MFD pracovala, takže určitě zná zdejší prostředí a Babiš jistě ví, proč zrovna ona..my se můžeme jen domnívat.

0 0
možnosti
Foto

Po přečtení dnešního sloupku v magazínu, nesoucího název "Smutná Ostrava" na mne padl smutek a rychle jsem za Vámi utekla sem..Díky za tohle prostředí!

Každopádně, vím, čím procházíte, co všechno se Vám honí hlavou, jak se ve Vás střídají pocity zmaru, křivdy, rozčarování z nedobrovolně nabyté svobody, kterou neumíte uchopit..Má rada zní => užívejte každou volnou chvíli nejlépe jak umíte, dělejte věci na které jste dřív neměl čas, bez výčitek vstávejte v poledne..protože dřív nebo později zase budete běhat s davem po eskalátorech za prací, která vás bude těšit...formát jako jste Vy, nikdo nenechá dlouho doma u plotny připalovat vejce!!

Krásné "dovolenkové" dny přeje Katka :-)

5 1
možnosti
MM

Dobrý den, děkuju vám! Mylsím, že se tu svobodu učím uchopovat docela rychle. Nic nestíhám! Vždycky než se rozkoukám, je večer :-) M.

1 0
možnosti
LS

Hezký den ,

díky moc za sloupek ranní, krásný je- říkám bez lhaní. 

Píšete ,fakt fajn  čtivě a s nadsázkou. 

Budu Teď hnusně upřímná-když jsem po 12 letech přišla já o práci strašně jsem se styděla.Obdivuji Váš první blog zde , kdy jste to ze sebe dokázal dostat a neuzavřel se do sebe.

Malinko mimo mísu . Tak cca 5 .let jsem kupovala časopisi Gurmán , později Gurmet.  Přibližně před rokem tam došlo k výměně  vedení i redaktorů. Výsledek je katastrofa,  časopis už půl roku nekupuji...ne vždy je změna  k lepšímu.

Držím palce a děkuji za tyhle čtvrteční sloupky Na shledanou

5 2
možnosti
ZK

Z68d54e26n61a 97K45o51č19í

30. 1. 2014 19:27

Vidíte a já k vůli redaktorům a jejich stupidním  článkům přestala MF kupovat už před 2 roky.;-)

4 1
možnosti
SS

parádní smysl pro humor a popis detailů   :-) R^

3 0
možnosti
MM

Děkuju vám! Zkusím to tak zase za týden :-)

0 0
možnosti
AR

A38d16a63m 68R56y76c37h75l67ý

30. 1. 2014 11:24

teda neumět uvařit pitomý vajíčka, to jste vážně střevo ;-D;-D;-D

2 2
možnosti
MS

Ále, vajíčka na tvrdo už jsem dokázala připálit několikrát, to neznamená, že nesvede něco lepšího :-D člověk se začte a je to hned....

0 0
možnosti
MT

R^ Máte moji morálni podporu. :-)

1 0
možnosti
MM

Děkuju, jste hodnej! M.

0 0
možnosti
AS

a šup s vámi do RSS. R^

3 0
možnosti
MM

Ještě před pár dny bych se vás ptal co? kam? proč? :-)

0 0
možnosti
RP

Super, takže jste neskončil, akorát jste se přemístil jinam. Držím vám palce a ať se vám daří vše, na co šáhnete ( i to vaření );-)

7 0
možnosti
MM

Děkuju! Ale tak velké cíle si radši nedávám :-) Díky! M.

0 0
možnosti
JH

To je blbost, my Vás chceme;-) . Jsem v Praze párkrát do roka, já si na eskalátoru představuju, co lidi jedoucí proti mně asi dělají ve smyslu, jaké mají povolání. Líbí se mi chlapi s brýlema, takže já si všímám hlavně těch. :-)

4 0
možnosti
MM

Sakra, a já brýle nenosím! Zatím :-) Las gafas - zrovna jsem se vrátil z hodiny španělštiny :-) Děkuju vám!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik