Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Maminky jsou všechny stejný,ještě že je máme.Přesto,že já ji už nemám, stále na ní vzpomínám.Pane Moravec díky.

3 0
možnosti
Foto

Dobře napsané a to včetně těch krabiček plných jídla. Jako kluk jsem se tomu dohadování rodičů s babičkou smál a nyní se stejně tak směje moje dítě.

5 0
možnosti
PR

Karma letí! Články o vaší mamince mám nejraději, mám alespoň pocit, že v tom nejsem sám;-D.

3 0
možnosti
AJ

Pane Moravče, vám je dvacet a bydlíte v Praze na koleji?;-D

0 3
možnosti
Foto

To nemusí tak být. Pokaždé, když přijedu s dětmi k našim, scénář je obdobný, jako u Martina:-)

5 0
možnosti
JL

Prostě a jednoduše - super článek.

6 0
možnosti
OP

Maminky ještě způsobují to, že většina mužů očekává, že jejich novomanželka bude vařit stejně skvěle jako maminka, v mém případě jako jeho tchýně. Trvala mi asi 10 let,než jsem se dovařila na stejný level.:-) U svých dětí přání respektuji, stravují se jinak než my a nevnucuji nic, co by skončilo u sousedů nebo spíš v popelnici.Nesnáším plýtvání potravinami. Upřímně-rve mi to srdce, že nepeču štrúdl, plechy buchet, nevrším krabičky a plata vajíček.:-)

4 0
možnosti
JK

Maminka je maminka. Přiznávám, zvlhly mi oči. R^

11 0
možnosti
Foto

Dnes moc hezkéR^

Mám to úplně nastejno;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik