Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Jinak nejlepsi japonska restaurace v Praze je Miyabi kousek od Karlaku. Muzete mamince ukazat ze japonska a asijska kuchyne neni jenom okurka zabalena v ryzi :)

0 1
možnosti
RC

otazka picollo si nezaslouzi jinou odpoved, nez "turka". ;-D

16 1
možnosti
JH

J78a63n 46H58l77a63v51a47t48ý

22. 5. 2014 14:12

Pán je Kafenácek :)

0 0
možnosti
MH

Uplně ji vidím já mám ve svých třiceti průser, ikdyž jí sama navařím. Mamka totiž veze zásadně jídlo sebou! Ale že navařím stejně pokaždé ;-D jednou si na to musí zvyknout ...

1 0
možnosti
MP

A c otakopvé dietní sushi.. neboli "sushi hubu" ;-D

0 1
možnosti
DM

Rad se Vám tu urodilo ;-), já z vlastní zkušenosti souhlasím s tím, že

bych svou maminku "hospodou" (byť zajímavou, luxusní) neuchvátila.

Poslední její oslavu narozenin jsme "uvařily" v rodině, ale bez jejího

přičinění, a už TO byl problém.....;-D. Tak držím pěsti!

2 0
možnosti
JK

Proč ta okurka obalená rýží stojí tolik?

Protože sushi kuchaři mají kvalitní ostré nože a umí je používat. :-)

0 0
možnosti
LS

je mi 40, jsem máma teprve 10tiletého  kluka a už vímže  víkend u něj bez mmytí oken a nebo bez nějaké pomoci mu , bude pro mne prostě zkažený...nikdy bych mu nic nevyčetla , prostě mám pocit že to pro něj udělat musím ....teda pokud nebude mít manželku , tam  je to malinko jiné ty vztahy. Nechci na jídlo do nóbl podniků , chci pomáhat a povídat si:-)

4 1
možnosti
JS

Nejlepší svíčková je vždy od maminky,nebo od manželky .Žádná svíčková v Cafe Imperial se tomu nemůže rovnat.

6 2
možnosti
TV

nejlepší svíčková je medium rare s koňakovou omáčkou a bramboráčky ;-)

1 4
možnosti

Martine, napsané hezky, ale mám z toho trochu guláš. Chcete pro maminku to nejlepší, tak proč zrovna sushi? (pokud po něm neprahne). Jestli by jí nechutnalo lépe třeba u Vodoucha. Ale znáte ji nejlíp.:-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik