Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

Velmi dobrá zpráva, přímo vynikačka, že se, Martine, vracíte zpětR^R^R^. Poslední čtvrtky jsem si říkal, že už asi mezi nás nepřijdete, že Vás pohltilo nové pracovní prostředí, nové zájmy, noví lidé.

A těším se, že kromě jiných věcí napíšete, co se to přihodilo mamince ve Florencii;-D.

4 0
možnosti
Foto

V televizi jsem Vás nezaregistrovala, ale jsem ráda, že se vracíte.

IDnes se zcela změnila, staří komentátoři jsou pryč, v rozpacích si zvykáme na nové.

Ale magazín se mi zdá zajímavý. a Víkend také.

3 0
možnosti
JH

Je to Filip Saiver, který je pro mě objev, nesnášela jsem jeho komentáře fotbalu, ale jeho články ve Víkendu jsou luxusní a dnešní rozhovor v Magáči s Petrem Čechem taky.

R^

1 0
možnosti
IJ

14 dní jsem si říkala, tak už asi ani blogovat nebude. A vida - dobrá zpráva,  jenže jsem zrušila  předplatné, protože noviny nic moc - tak ho asi zase obnovím. Hodně zdraví - i mamince - a ať se daří;-D

4 0
možnosti

dvakrát do stejné řeky...hmm, tak Vám držím palceR^;-)

2 0
možnosti
LK

Jedna pěkná zpráva, která nejen zpříjemní den a ještě se bude dát znovu číst i Magazín, příjemný bonus. Ať se daří.

3 0
možnosti
Foto

Já jsem ráda sobecky. Nechci číst úvodníky Binarové v Magazínu, protože je neumí psát. Jsem ráda, že Slonkové to nevyšlo a její rozhodnutí se ukázalo jako špatný, protože nemám ráda ji. Neptejte se mě proč. Je to jako v tom vtipu o zoufalém muži, kterého stíhá jedna životní rána za druhou a on se ptá: Bože, proč mi to všechno děláš? A Bůh na to odpoví: Já ti nevím, ale prostě mě tak nějak se*eš.

5 0
možnosti
MB

Vážený autore, vůbec jsem nepochopil Vaši domněnku, že zrovna ČT je nejsnadnější terč na kritiku. Můžete to, prosím, dovysvětlit. Děkuji.

1 0
možnosti
TB

Třikrát hurááá... poslední dobou Magazín Mf Dnes fakt nebyl nic moc...ale vše se začíná v lepší obracet...R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik