Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem se dnes marně těšila !Rv

3 0
možnosti

Čekal jsem dnes (čtvrtek 7.8.) na nový článek, a zatím nic:-(.

2 0
možnosti

Paní Dražné už jsem psal mail, na vás nemám adresu - nebo jsem ji ztratil. Minulý týden jsem to kvůli práci nezvládl. Vůbec. Napravím! Děkuju za přízeň! M.

1 0
možnosti

Nepochybuji, že Vaši rodiče byli-nebo jsou- úžasní, ale soužití se vzorně vychovaným jedincem může být peklo. Nějakou tu "úchylku" máme sice asi každý...´, no zkrátka, paní Olgu chápu. Ale napsal jste to hezky, přesvědčivě.8-o

1 0
možnosti

No, já mám totiž neodbytný pocit, že Olga měla pravdu s tím zadkem. A že to funguje jaksi metaforicky i teď. Ale neříkejte to paní Šípkové, nebo si ze mě udělá šípkovou omáčku. :-)

0 1
možnosti

Díky za článekR^! Pobavil mě a inspiroval k tomu, abych si prošel rady, které udílím v rodině. No, a 60% z toho jsou to ty zbytečné, protivné rady a pokyny, které mi udíleli rodiče, přesto že jsem se už v dětství zařekl, že toto svým dětem nikdy, nikdy říkat nebudu;-D, např. zapni si tu bundu až ke krku, nechodˇ s chlebem po bytě -drobíš, nečti si u jídla, zhasínej v předsíni, vypni tu televizi, když se nedíváš.

Karma letí.

4 0
možnosti

Ty hlasy v "zádech" či při nějakých domácích pracech znám. A musím říct,že je to s věkem častější. Člověk víc vzpomíná. Co se týká papírových kapesníků - to je úžasný vynález. Jen do společnosti patří látkové. A víte jakou radost má pes, když papírový kapesník omylem upadne? Do půl minuty je z něj aspoň 50 kousků. :-). Pěkně jste to napsal. Tak lidsky, jak to umíte jen Vy.

2 0
možnosti

Lidsky? To ano. Fífek nebo zde takový Valiček taky píšou lidsky. Děsně nudně a plytce. Tohle rozplývání se nad takovou obyčejností, přízemností fakt nechápu. Jinde se občas shodneme ale tady vás mám za velmi průměrného čtenáře, nezlobte se, Marie.

2 3
možnosti

Geniální, nápadité, neotřelé, originální - prostě objev roku, no.

Upřímně? Jedna obrovská plytká nuda, to je vaše psaní.

1 4
možnosti
Foto

Konvice mi už jednou zapnutá selhala, začalo se z ní kouřit, takže bylo dobré, že jsem byla doma, jinak bych možná vyhořela. Od té doby ji vždy ze zásuvky vytáhnu.

Na papírové kapesníky si nemohu zvyknout, používám látkové a donedávna jsem je ještě i škrobila. Vadí mi, že je kdekdo odhodí na zem, takže se hojně všude válejí. To snad je lepší, když si ten hadrový každý doma vypere. Ovšem ta manipulace s nimi mnohdy vábná není, to Vám dávám za pravdu.

1 1
možnosti
Foto

Hm. Šla jsem vytáhnout tu šňůru od rychlovarky;-D

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Musím říct, že jste mě dnes pobavil. Vidím, že jsem na tom úplně stejně:-) viděla jsem přesně ty situace co jste popsal a sebe samu v nich. I ty látkové kapesníky taky žehlím a skládám do komínků podle velikosti...a tou paní na úklid, tu jsem teda neměla asi proto aby mi neskládala věci tak jak nechci. Tak i když mé kamarádky paní na úklid mají já se jim stále bráním a teď už vím proč:-) děkuji moc za super pobavení na čtvrteční ráno..a to jsem si říkala že se dnes pobavím nad posledním článkem Tomáše Poláčka v Magazínu a je to naopak ten moc veselý nebyl, ale Váš blog mě pobavil. Už se těším na příští čtvrtek:-) pěkný den.

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik