Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HD

Nedočkavě jsem dne otevřela Magazín a sláva ! Neuvěřitelné se stalo skutkem, jak by napsal pan Hrabal. Taky jsem si vzpomněla na Denise a bylo mi líto, že ten už se vrátit nemůže... V éře Denise byla v Magazínu  opravdu bezvadná sestava a na časopise to bylo vidět. Jsem moc ráda, Martine, že jste zpátky a těším se na Vaše sloupky.V

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeji! :-)

Dnes, čili 2. října, se vracím do práce po mateřské dovolené.

0 0
možnosti
Foto

a budou zase sloupky.......:-) Díky

1 0
možnosti
HB

Bezva, tak jsem si to představovala ... Takhle já cítím význam slova KARMA ... Neslibuji, že si ten magazín každý týden koupím, ale občas určitě. Přála jsem Vám, aby některé změny nebyly nevratné (povedlo se) a teď přeji spoustu dobrých nápadů. Asi se ten Denis tam nahoře na to nemohl koukat ;-D

1 0
možnosti
KS

Tak takový obrat jsem opravdu nečekala a jsem za něj ráda. Už se těším na nové úvodníky. Váš čtvrteční blog byl sice fajn, ale papír je papír :-)

1 0
možnosti
ZH

Díky za příjemnou zprávu...už jsem si zvykla  otevřít si každý čtvrtek váš blog ... a budu tam asi " jukat " pravidelně...co kdyby jste tam zrovna nějakým - " lidsky obyčejným  příběhem " přispěl... a o ten  bych já nerada přišla !....  MF už odebíráme doma 37 roků /to jste ještě ani  netušil , že se " vylíhnete " do tohoto světa /... noviny se někdy číst daly, občas ne - to když si chtěl člověk uchovat aspoň trochu iluzí...ale vím, že se pozná, i  v novinařině, kdo dělá svoji profesi  s láskou - a kdo jen proto ,aby ostatní sedli na zadek před mým " JÁ "  -a věřte,vždycky se ta "profesní láska " zúročí ! CO VYSÍLÁTE - TO SE VÁM VRÁTÍ ... a proto nezapomínejte na V ...zdravím .

2 0
možnosti
JH

Jupííí!Zase budou východní Čechy otevírat Magoš. Nehorázně se těším.Blogy mě moc bavily, ale editorial je stejně jiná káva . A budou zase fotky krásných lidí s miminkama a tenis a vůbec....Juch, juch, fakt se raduju. Jen Tomáš Poláček kope za jiný klub a nutno uznat, že se jim start povedl.Díky za Váš článek o LV. 2.října....tádydádydádydá,juchuchůůů. Jdu si dát něco dobrého na oslavu, asi kus sejra

;-D

2 0
možnosti
PU

Ahoj Martine,

o devět měsíců zkušenější a o devět měsíců bohatší o mnohá poznání ;-)

Zkušenost je nesdělitelná.

Moc Vám fandim :-)

Dál držím palce R^

Ať se daří :-)

3 0
možnosti
DM

Ať se Vám daří ;-)

3 0
možnosti
HD

Devět měsíců na blogu, za tu dobu by mohl přijít na svět nový člověk...Uteklo to a nebudete mi to věřit, ale já jsem ten Váš návrat tušila. Když jsem zjistila, že po Slonkové je i  Binarová  v nenávratnu, pomyslela jsem si, že se třeba vrátíte. Mám z toho opravdu velkou radost, těším se na Vaše sloupky. A taky kvůli Vám, protože Vám takovou satisfakci přeju a myslím, že to je spravedlivé. Z Vašeho dnešního blogu je opět jasné, že všechno zlé bývá i pro něco dobré. Tak hodně štěstí a ať se Vám na tom staronovém pracovišti daří.R^R^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik