Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

Je to tak p. M.M.

 V diskusích se s tím setkávám často a musím říct, 

že do "hustých" z nich raději nevstupuji, ani se většinou nevyjadřuji k tématu.

Protože nemám chuť tam polemizovat s určitým druhem diskutérů .

Takové diskutéry mimo rámec diskuse, kteří zlehčují jisté vážné situace,

 by měla podchytit redakce Diskuse na iDNES.cz .

0 5
možnosti

Podchytit? A proč redakce? Proč ne rovnou BIS? 8-o

6 0
možnosti
MS

R^ 

Jinak jen taková přátelská rada - na vlastní maminku se tu specializuje bloger Valiček. :-)

4 0
možnosti
TV

T58o13m37a17s 10V26a20r20g74a

10. 7. 2014 11:59

vůbec nevim co na takovejhle článek napsat. snad jen přání, ať se vám dobře daří ;-)

1 0
možnosti
Foto

Takovej je svět, lidé jsou různé, aby nebyla nuda. Dobře, že to už neprožíváte, mně to taky trvalo, než jsem diskutéry skousla.;-)R^

3 0
možnosti
PS

P22e12t75r 74S81k56á72l33a

10. 7. 2014 9:44

Také pobaveně sleduji, jak jsou někteří diskutující stále ve střehu a dokáží reagovat na článek svého oblíbeného nebo případně "oblíbeného" autora pár minut po zveřejnění článku a drží službu prakticky nonstop. Asi opravdu nemají nic lepšího na práci.

3 0
možnosti

"Tak třeba: "Patří jim to, žoldákům"." Nezlobte se, diskusí na tohle téma jsem taky přečetl až až, ovšem tohle jsem nikde neviděl ani náhodou. Maximálně to, že jako žoldáci s tím museli počítat. Takže mám dojem, že jste si to vymyslel jen proto, abyste měl dobrej úvod článku. Pro větší důvěryhodnost by fakt bylo lepší napsat, že v té a v té diskusi to poznamenal Josef Vopička, a dostal za to iks plusů a mínusů:-)

3 6
možnosti
Foto

Pane Šestáku, pokud nazýváte naše vojáky žoldáky, tak patříte mezi lidi o kterých se mluví. Náš voják rozhodně není žoldák. Takto hodnotit může naše vojáky hodnotit totální.......

3 2
možnosti
DM

...lidé jsou prostě různé... i blbé a pitomé...

0 0
možnosti
Foto

Pane Moravče, lidská hloupost byla, je a bude, a jediné, co je v boji s ní účinné, je nadhled a humor. Ale také trpělivost a svým způsobem i jistá nezdolnost. Píšu celý život. Pracoval jsem v tištěných, rozhlasových i televizních médiích. Abych mohl práci vykonávat, musel jsem se denně povznést nad projevy hlouposti. Ale řadu lidí, kteří různými způsoby komentovali moje články, jsem naučil slušnosti jen tím, že jsem po jejich druhém neslušném projevu ukončil veškerou komunikaci, Samozřejmě slušným a zdvořilým způsobem, protože člověk nadaný nižší rozlišovací schopností svůj handicap neroznává. Držte se a pište dál - ku prospěchu kultivace lidstva.

18 0
možnosti

hm, jak se Vám dařilo "denně povznést nad projevy hlouposti" když jste psával za totáče?;-D

0 3
možnosti
Foto

Jak sem zjistil, hodně do diskuze přispívají bývalí agenti StB, komunisté, lidé zkomplexování, kteří si nikdy nic jiného nepřečetli než Halo noviny a jak někdo kdos napsal zpovykovaná lůza

10 9
možnosti
ZD

myslím pane Kindl...že patříte mezi "dost" časté přispěvatele do diskuzí...jsem rád ...že jste se zařadil...a to ještě stylem...který pan bloger momentálně dle mne ...napadá...přeji Vám hezký den jdu na Halo noviny ZD...;-D;-);-)

11 0
možnosti
KH

Tento pokus o blog mi tak trošku připomíná gól do vlastní branky.

7 2
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8873x
Novinář - aspoň tak to měl 14 let napsané ve smlouvě s redakcí MF DNES. Začínal tam nedělními službami při druhé fotbalové lize, končil sloupky ve čtvrtečním magazínu, který osm let vedl.

Seznam rubrik